At the Centre of the World: AGN CSA Regional Meeting

September 2019

AGN CSA hosted its 23rd annual regional meeting this year in Quito, Ecuador on 5 - 7 September, themed 'Growing With Our Clients'.

A total of 32 attendees made global connections covering 15 different countries. We welcomed four firms that attended our annual regional meeting for the first time; from Brazil, Chile, Ecuador and Costa Rica.

Present also, were Alberto Adaminas - AGN International Chairman, Malcolm Ward - AGN International Global CEO, and Randy Redwitz - International Board Member and MP of Redwitz & Co.

The welcome reception was an exceptional experience at the Conventio de San Diego in Quito, where members had a very special evening.

Throughout the programme, sessions were highly interactive and dynamic, with an excellent opportunity for delegates to exchange ideas and discuss best practices. In particular, members talked about standards, client service, business development, business opportunities, and working together.

We introduced our NextGen initiative programme for 2020; AGN CSA LEADERSHIP ACADEMY and announced the location of next years' regional meeting, happening in Cancun, Mexico.

Overall the meeting was professional, friendly and highly stimulating, and we can safely say that it was a big success. Positive feedback and high ratings from our member evaluations support this.

Take a look at the #AGNCSARM2019 photo album to see many of the best moments.

For more information, please contact Mireia Rovira, AGN CSA Director.

Versión en español

En la Mitad del Mundo: Reunión Regional AGN CSA

Septiembre 2019
AGN CSA organizó su 23ª reunión regional anual este año en Quito, Ecuador, del 5 al 7 de septiembre, con el lema 'Creciendo con nuestros clientes'.

Un total de 32 asistentes hicieron conexiones globales que abarcan 15 países diferentes. Dimos la bienvenida a cuatro empresas que asistieron a nuestra reunión regional anual por primera vez; de Brasil, Chile, Ecuador y Costa Rica.

También estuvieron presentes Alberto Adaminas - Presidente de AGN International, Malcolm Ward - CEO global de AGN International, y Randy Redwitz - Miembro del Comité Ejecutivo Internacional y socio principal en Redwitz & Co.

La recepción fue una experiencia excepcional en el Convento de San Diego en Quito, donde los participantes tuvieron una velada muy especial.

A lo largo del programa, las sesiones fueron altamente interactivas y dinámicas, una excelente oportunidad para que los delegados intercambien ideas y discutan las mejores prácticas. En particular, los miembros hablaron sobre estándares, servicio al cliente, desarrollo comercial, oportunidades comerciales y trabajar juntos.

Presentamos nuestro programa de iniciativa NextGen para 2020; AGN CSA LEADERSHIP ACADEMY y se anunció la ubicación de la reunión regional del próximo año, que tendrá lugar en Cancún, México.

En general, la reunión fue profesional, amigable y altamente estimulante, y podemos decir con seguridad que fue un gran éxito. Los comentarios positivos y las altas calificaciones de nuestras evaluaciones de miembros respaldan esto.

Eche un vistazo al álbum de fotos # AGNCSARM2019 para ver algunos de los mejores momentos.

Para obtener más información, comuníquese con Mireia Rovira, Directora de AGN CSA.